7/05/2014

CASUAL OUTFIT & SAO2









Shirt - Dye/ Zign sandals - Zalando

Gestern hatte ich den perfekten Tag. Ich hatte gutes Wetter und es lief Sword Art Online 2 im Kino. Ich bin ja ein Fan von Animes und dieser ist einer meiner liebsten. Ich kann`s nicht mehr abwarten den neuen Staffel "Gun Gale Online" anzuschauen. Da es gestern so heiss war, trug ich mein selbstgemachtes dye Shirt und darunter ein weisser Top. Außerdem trug ich Sandalen, die sehr bequem sind. Ich trug schon seit Jahren keine Sandalen mehr und ich bin froh, dass ich die mir vor kurzem bei Zalando bestellt habe.

Today I had the perfect day. I had nice weather and I could watch Sword Art Online 2 in the cinema. I`m a fan of animes and this is one of my favourite. I can`t wait anymore to watch the second season "Gun Gale Online". It was so hot yesterday, so I wore my dye shirt and a white top under the black shirt. I wore comfortable sandals which I ordered by Zalando and I`m so happy to have these because I wore no sandals for a long time.

Kommentare:

  1. Love the outfit!

    http://followeroffashionn.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  2. Great outfit :D I love it! all black *.*~!

    AntwortenLöschen
  3. Hello from Spain: great dress. Very trendy .. we keep in touch

    AntwortenLöschen
  4. Love the outfit!
    Please check out my blog if you want!
    ratchetlia.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Love the shoes!

    The Retail Addict: hannahswithenbank.blogspot.co.uk

    xx

    AntwortenLöschen
  6. I really like this style, which suits you perfectly :*

    AntwortenLöschen
  7. Hab mich riesig über dein Kommentar gefreut, echt lieb von dir. Super Bilder von dir :)
    Liebe Grüße!

    tranquilence.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  8. Love your shoes so mcuh!
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen
  9. Love your shoes!

    would love for you to check out my blog if you have time :)
    -Nomsa
    www.fashion-habitue.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  10. Super cooler Look und tolle Fotos <3 ...!!! - Liebe Grüße aus Wien,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    AntwortenLöschen
  11. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  12. nice shoes! it almost look like a gladiator shoes :))

    http://little-xiao-han.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. sehr schönes und entspanntes outfit :)) genau richtig für´s kino
    lg ;**

    AntwortenLöschen
  14. Tolles Outfit :) Die Schuhe finde ich aber besonders schön!

    Liebe Grüße
    July

    AntwortenLöschen
  15. Hi dear :) Your style and your blog is so lovely. Would you like to follow each other. Let me know, follow me, I'll sure do the same. xoxo
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. You look amazing and your hair are wonderfull ;)

    jootkaa.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. Love the simple black outfit! It's all about the staple items :)

    AntwortenLöschen
  18. LOVE your outfit!

    laniszone.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  19. Wow, great looks:з

    New post http://kurumichiii.blogspot.ru/

    AntwortenLöschen