9/23/2014

GALA BOX OF SEPTEMBER



Rituals "Sakura Spring" - Shower oil

 Ich wollte schon immer die Produkte von Rituals testen. Jetzt habe hier ein Duschöl namens Sakura Spring mit Reismilch und Kirschblüten. Ich kann es kaum erwarten, das in der Dusche zu benutzen. *-*

I`ve always wanted to try out the products from Rituals. Now I have a shower oil called Sakura Spring with organic rice milk and cherry blossoms. I can`t expect to use it in the shower. *-*

The Body Shop "Wild Argan Oil " - Body butter

Das wird wohl meine erste Bodybutter sein. Ich hatte noch nie Körperbutter auf meine Haut geschmiert. Yeah.. Wahrscheinlich werde ich noch diese Woche das Produkt auf meine Haut auftragen.

This is my first bodybutter and I`d never use a bodybutter for my skin.
Yeah... I think I will try this on the weekend.
Kneipp - Skin oil

 Dieses Hautöl kann ich wirklich für meine trockene Haut gebrauchen. Besonders für den Herbst und Winter.

This skin oil can be really helpful for me because of my dry skin which I have during the cold seasons. -.- 
alessandro "HAND!SPA" - Hand lotion

 Yey... Wer bekommt auch permanent trockene Hände? :( Auf jeden Fall ich! Meine Hände sehen immer richtig alt aus und sehr trocken. Bin schon sehr gespannt auf die Handcreme.

Yey... Who gets also dry hands every time? :( Especially I have it! My hands look always old and very dry. I hope this hand lotion helps me to haven`t it anymore. 
Bio Sculpture Gel - Nail polish (19)

 Rot ist im Trend für Herbst und Winter. Deswegen darf ein roter Nagellack nicht fehlen!

Red is a trend for fall and winter, so it shouldn`t be missing!
Loreal "Absolute Repair cellular" - Shampoo

Ich bin sehr zufrieden mit der Gala Beauty Box. Die Produkte sind perfekt für die kälteren Jahreszeiten ausgewählt. In der Box hatten sie sogar Produkte von Rituals, Loreal, Alessandro, The Body Shop etc,, was ich ziemlich toll finde. :)
 Die Gala Style Zeitschrift gefällt mir auch sehr. Es gibt viele Looks und Inspirationen, die man nachstylen kann. 
Ich kannte bis jetzt nur die Glossybox, Memebox etc., aber diese hier noch nie! Kennt ihr die Gala Beauty Box? Wenn ja, wie war Eure Box? :))

I`m glad with the Gala Beauty Box. The products are perfect for the cold seasons. The box has products from Rituals, Loreal, Alessandro, The Body Shop etc.
 I like the Gala Style magazine because there are many looks and inspirations.
Oh and I only knew Glossybox, Memebox etc, but not this box! Do you know Gala Beauty box? 

Kommentare:

  1. The body shop body butter looks so so so nice! I love body shop products!
    If you have a chance I'd love for you to stop by my blog!
    -Magenta XOX

    http://magenta-s-w.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  2. Great box, I like the Body Shop cream!
    xx

    AntwortenLöschen
  3. These all look great! I love body butter. :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    AntwortenLöschen
  4. Super schöne Sachen.
    Vielen Dank, für dein Kommi, Liebes. ;-)
    Liebe Grüße Nessa

    AntwortenLöschen
  5. nice post!
    thanks for sharing
    xoxoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  6. I've never seen Gala beauty box before but it looks very worth it! I love that body butter from The Body Shop!

    xx
    http://felishmichelle.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    AntwortenLöschen