9/07/2014

LACE BACK ROMPER WITH BLUE BLAZER






blazer - Frontrowshop / lace back romper - Axparis / shoes - Lovelywholesale 

Hach ja... Ich werde noch meine letzten 4 Tage ( Sommerferien) genießen und dann fängt auch schon wieder die Schule an. Dieses Outfit trug ich am Freitag, weil wir hier oben echt schönes Wetter hatten. Ich trug einen beigen Romper von Axparix. Der Romper hat übrigens hinten am Rücken schöne Häkeldetails. :) Ich hatte noch einen hellblauen Blazer drübergeworfen, weil es abends doch ein bisschen kühler wurde. Passend zum Romper hatte ich meine beigen Heels angezogen. 

Oh yeah... I still enjoy my last four days of the summer holiday because the school starts next week. Anyway, I wore this outfit on Friday. I wore a beige romper by Axparix and it has pretty nice laced details on the back. :) Then I wore a bright blue blazer over the romper and the beige heels matches perfectly with the beige romper.

Kommentare:

  1. The dress looks beautiful on you! <3

    www.stylemeendless.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Really nice outfit, it goes together very well. :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    AntwortenLöschen
  3. Mega, mega schön! Das Häkeldetail ist echt super hübsch!

    Liebste Grüße,
    Tanachi

    AntwortenLöschen
  4. Hello from Spain: great blue jacket. Very pretty. Keep in touch

    AntwortenLöschen
  5. beautiful!!!
    Es x x
    imparfait-treasure.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  6. Hii !!! Beautiful Outfit, i love your necklace !!

    AntwortenLöschen
  7. you look wonderful, great outfit!

    itsjustshalay.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. Du hast einen echt tollen Blog! :)

    Ich würde mich sehr über einen gegen Besuch freuen, vielleicht findest du unseren Blog auch toll und folgst uns? Wir würden uns sehr darüber freuen. Mach weiter so!

    Grüße Eric
    MY STYLEBOX

    AntwortenLöschen
  9. Sehr cool, mag ich :)

    Allerliebste Grüße,
    HOLYKATTA

    AntwortenLöschen
  10. thans for lovely comment. I like your blog as well, just followed you :)

    AntwortenLöschen
  11. Wow, sehr hübsches outfit! Die Kombination von Kleid und Kette gefällt mir sehr gut!

    Lg Katharina

    Ps: Vielleicht interessiert dich das Beauty Giveaway auf meinem Blog:
    http://katharinaberghofer.blogspot.co.at/

    AntwortenLöschen
  12. I love this playsuit so much! It's so simple and elegant and the lace back is gorgeous! Lovely pictures too Xx

    Vividlondon.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  13. Hi Dear!

    Nice knowing you through my blog!
    Btw, AMAZING OUTFIT! I love how you had matched that bright blue blazer with your dress it's perfect! <3

    I followed ya too <3

    jessthegrrl.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. thanks for ur lovely comment on my blog ^^
    ur blog is really awesome. I really like ur style.
    Anw followed u. Mind to follow back?
    torichux3.blogspot.com

    AntwortenLöschen