11/09/2014

OUTFIT FOR THE DAY FOR FALL




Glasses - Burburry via my-spexx


Top - Cheap Monday, Chunky boots - Sammydress

Wohoo! Morgen fängt wieder die Schule an und dann heißt es LERNEN, weil ich viele Klausuren schreiben werde. T-T
Zurzeit schlafe ich sehr wenig bzw. kann ich nicht einschlafen. Nun setzte ich hier vor dem Laptop und schreibe den Post für euch. Ich werde sicherlich bald meinen Schlafrhythmus für die Schule wieder haben. Meine Herbstferien waren nicht besonders toll, da ich ehrlich gesagt nur Zuhause und kaum draußen war.
Heute hatte ich einen Spaziergang mit meiner Familie gehabt und trug dieses Outfit. Zu dem Outfit wollte ich eine Brille tragen, weil ich auf Kontaktlinsen nicht die Lust hatte. Liebensweise habe ich die Burberry Brille von my-spexx zugeschickt bekommen.  Der Online Shop bietet viele Brillen von Lese-, Sonnen- bis hin zu Sportbrillen.
Da ich viele schwarze und braune Brillen besitze, wollte ich etwas Abwechslungsreicheres haben und hatte mich für die luxuriöse Brille von der Marke Burburry entschieden. Das Design finde ich ziemlich hübsch, besonders die Fassung, weil sie aus verschiedenen Farben besteht. Das macht die Brille um einiges interessanter. Außerdem ist die Brille sehr leicht durch die schmale Fassung. Insgesamt finde ich, dass die Brille hochqualitativ verarbeitet wurde.

Wohoo!  The school starts tomorrow and then I have to study for my tests.
Well...I sleep very little lately  or I can not fall asleep. Now I’m sitting here with my laptop on the couch and write the post for you. I will definitely have my school rhythm soon . My Autumn/Fall Holiday was not great, because I just stayed at home.
Today, I had gone for a walk with my family and wore this outfit. For the outfit I wanted to wear glasses because I had no desire to wear contact lenses. The online shop my-spexx was friendly to send me the Burberry glasses,  Anyway, they offers many variety of glasses.
By the way, I have many black and brown glasses, so I wanted something different like the luxury glasses by the brand Burberry. The design is very pretty, especially the glasses constitution, because it consists of different colors. This makes the glasses somehow interesting. In addition, the glasses are very lightweight because of the glasses constitution.
Overall, I find that the glasses were high quality processed.

Kommentare:

  1. What a lovely post! Your outfit is perfect for fall. :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    AntwortenLöschen
  2. Love your jacket!

    http://japobsganbare.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. I absolutely love your blog, really pretty pictures!! Xx

    AntwortenLöschen
  4. Sehr schönes Outfit, die Brille ist toll !
    Love, L

    www.Lsfashiondiary.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  5. nice look honey, i love these pictures!

    xx

    AntwortenLöschen
  6. Nice glasses, you look good!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    AntwortenLöschen
  7. This look is great! The parka and the beanie look simultaneously comfy and stylish. much adore

    http://hellokuo.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. Dein blog ist echt toll!

    Liebste grüße, Lisa

    lxxxm.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  9. love those colors and your style!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Damn! I want those glasses. Looove! <3 I hope we can be friends. I'm your new follower. Thanks for leaving a comment on my blog. :3

    http://forest-doll.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. You have a cool style! The glasses look great :) I also have glasses, but I use contact lenses all the time. Maybe I should wear my glasses more often..

    AntwortenLöschen
  12. Hi thanks for visiting my blog! I was there in Frankfurt last August!
    I love your glasses a lot! Following you!

    AntwortenLöschen
  13. You look gorgeous in your outfit! Love your glasses too!

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. you have great style! I followed you :)

    AntwortenLöschen
  15. I love everything about this outfit! It's amazing!!

    Lipstick and Mocha

    AntwortenLöschen
  16. such a cute look! i absolutely loved you glasses! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. Great outfit! I love burberry, these glasses are amazing! :)

    my blog- ultradefensless

    AntwortenLöschen
  18. Ich liebe deine Brille <3
    XoXo Marrey

    marreymoments.blogspot.de

    AntwortenLöschen