2/10/2015

BENTOSHOP HAUL




I was looking for a perfect lunch box for everyday especially for school and I was able to find one on Bentoshop. The good thing about the lunch box is that it still has subdivisions, so you can vary your food with fruits, vegetables, bread, etc.
Actually, I just wanted to have a lunch box, but the shop has so many interesting things that I couldn't leave the page .

Ich war auf der Suche nach einer perfekten Brotdose für die Schule bzw. Alltag und war fündig bei Bentoshop. Das Gute an der Brotdose ist, dass die noch Unterteilungen hat, so kann man sein Essen variieren mit Obst, Gemüse, Brot etc.
Eigentlich wollte ich nur eine Brotdose haben, aber der Shop hat so viele interessante Sachen, die ich einfach haben musste.



Now I have a japanese bento box which has lid between the two sections and a belt for fixing.

Jetzt habe ich auch eine zweistöckige japanische Bento Box im Hause. Sie hat noch ein Zwischendeckel und ein Band, um die Box zu befestigen. 


The Japanese Kitchen / Food accessories are always very imaginative and ingenious! This sandwich shaper can form from the sandwich to a heart. That would be perfect for Valentine's Day. * cough *: D

Die japanischen Küchen-/Essen Zubehöre sind immer sehr fantasiereich und genial! Dieser Sandwichformer kann aus dem Sandwich Herzen formen. Sowas wäre perfekt für den Valentinstag. *hust* :D



I've never seen this sushi maker before, but I'm very excited to try this out.

Dieses Sushi Zubehör, habe ich noch nie gesehen, aber ich bin schon sehr gespannt, das auszuprobieren.






Anyway, there will be one or a few posts where I will show you my creative food ideas. :D Hoho

Bald werde ich ein paar Posts hochladen, wo ich euch meine kreativen Essensideen zeigen werde. :D Hoho



Stalk Me! FACEBOOK | INSTAGRAM

Kommentare:

  1. Want them all! :))

    xx
    www.stylelounge.me

    AntwortenLöschen
  2. Everything is just too adorable! x

    AntwortenLöschen
  3. Aww, that's so cute! I love love love Japanese bento boxes!! Can't get enough of them, haha <3

    Steph
    hellostephni.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Ooooooh so Cute ♥ Das sind so diese Posts die ich eigentlich gar nicht sehen darf ♥

    AntwortenLöschen
  5. Die sind ja wirklich mega süß! Ich bin gespannt wie die kreativen Essensideen aussehen werden :-)

    AntwortenLöschen
  6. Gosh, love them all! I enjoy making bentos too, & I've quite a handful of bento recipes too. Looking fwd to sharing, sweetie! xoxo

    AntwortenLöschen