3/08/2015

FITNESS SNACKS

Clif bars/blocks/gels - Lifebrands


Currently, I like to eat in between times if I’m hungry or if I do any excersise. After sports I always get hungry and I like to grab protein-containing foods, such as nuts (for example almonds, peanuts), yogurt with some fruits or the Clif Bar. I have not tried all the bars until now, but I like Crunchy Peanut Butter. It taste delicious! The other flavors are definitely good too. :)

The Clif Shot Bloks are good before training. Because they only contain carbohydrates and they would be good as an energy snack. Likewise, the Clif Shot Gels are good energy snacks that you can eat.


Zurzeit snacke ich gerne zwischendurch, wenn ich hunger habe oder in Verbindung mit Sport. Nach dem Sport bekomme ich immer hunger und greife gerne zu proteinhaltige Snacks wie z.B. Hülsenfrüchten, Joghurt mit ein paar Früchten oder die Clif Bar. Ich habe bis jetzt noch nicht alle Riegel probiert, aber ich finde Crunchy Peanut Butter sehr lecker! Bestimmt sind die anderen Geschmacksrichtungen auch gut. :)
Die Clif Shot Bloks eignen sich gut vor dem Training. Denn sie enthalten nur Kohlenhydrate und wären gute Energie Snacks sowie die Clif Shot Gels.


Protein shake - Myprotein

In the past I’d tried some brands of protein shakes, but all of them were not my taste, because they tasted so fake and the consistent was also lumpy. But this protein shake from Myprotein tastes incredible good! It isn't clumpy as much as I thought. I took Cookie and Cream as flavor and I’m glad about this.


 Damals hatte ich schon einige Protein Shakes probiert, aber die waren alle grauenhaft. Entweder waren sie zu klumpig und schmeckten einfach nur künstlich. Aber dieses Protein Shake von Myprotein schmeckt unglaublich gut! Das Pulver löst sich schnell auf und der Geruch von Cookie and Cream ist einfach nur unbeschreiblich lecker! Ich bin froh, dass ich zum ersten Mal ein Protein Shake gefunden habe, das mich nicht enttäuscht hat.

Kommentare:

  1. These look delicious! x

    www.stylepetal.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  2. I'm almost nibbling on almond nuts too. These sound like a great alternative X

    THEFASHION-JUNKIE

    AntwortenLöschen
  3. Clif bars are so yummy! They're perfect snacks if you're in a pinch.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. wow die sehen gut aus!
    ich bin gerade auch dabei abzunehmen und mehr Sport zu machen
    solche Snacks sind ein traum <3

    Hoffe du schaust auch mal bei mir vorbei <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  5. danke für deinen kommentar :)

    schönen blog hast du!

    http://annazuerker.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. danke für deinen kommentar :)

    schönen blog hast du!

    http://annazuerker.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. Oh, these all look great! I should totally try some ♥
    Amy xx

    Perfect Imperfections

    AntwortenLöschen
  8. Heay :-)
    Vielen lieben Dank für dein Kommentar!
    Kann ich nur zurück geben :-)
    Liebste Grüße
    http://laughlovelive-laura.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. Ich bin momentan auch am überlegen meine Ernährung auf Fitness umzustellen, allerdings bin ich mir dabei noch ziemlich unsicher...
    Aber einen schönen Blog hast du! :)

    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  10. Yummy!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. Hi!
    Great post!
    Take part in the giveaway on my blog !!
    http://defishencia.blogspot.ru/2015/03/international-giveaway-with-echopaul.html

    AntwortenLöschen
  12. Das Proteinpulver klingt ja sehr interessant... ich trinke auch immer einen Shake nach dem Sport.

    lg missteina von
    www.beautiful-way-of-life.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  13. Great post! Looks yummy!
    May be you'd like to follow each other&? Let me know^^

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. I have heard of Cliff bars before but I have never tried them, I don't think they are available in my country... but they look good!

    Fashionably Sparkly

    AntwortenLöschen
  15. Gosh, you're making me so hungry! xoxo

    AntwortenLöschen
  16. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    AntwortenLöschen
  17. I love eating nuts. They are one of my favorite snacks. The Clif bars look interesting. I must try them.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    AntwortenLöschen