3/31/2016

GREY WIG - WIGAHOLICS



I’m so obsessed with grey hair, so I wanted to get a grey wig like this which is from Wigaholics. It’s a wig shop and they offer beautiful wigs. I wished I could get all of them. (Hehe) By the way, I really like the grey color of wig, because it has a nice cool tone and it doesn’t look shiny at all. Oh, you also get a brush, a holder and bobby pins for your wig. If you want beautiful cosplay wigs, I highly recommend to visit their shop. :) 

Manchmal finde ich Cosplay Perücken richtig cool. Würd gerne damit jeden Tag rumlaufen, aber das sollte man sich für bestimmte Anlässe aufsparen. :D Übrigens, habe ich meine Perücke von Wigaholics. Sie haben wirklich schöne Perücken zur Auswahl. Wenn ihr eine Perücke bestellt, bekommt ihr noch zusätzlich eine Bürste, ein Ständer und Haarklammern für die Perücke.
Ihr solltet auf jeden Fall den Shop anschauen! :)

Kommentare:

  1. That wig is amazing. Love the way it looks on you!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    AntwortenLöschen
  3. I wanna try grey wig too ^^

    torichux3.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Wearing a wig seems so fun to try out! suits you :)

    AntwortenLöschen
  5. Das sieht ja echt cool aus! Ich bin eigentlich nicht so der Cosplay-Fan, aber solche Perücken finde ich toll :D
    Alles Liebe, Salo

    AntwortenLöschen